اخبار و رویدادها

نمایشگاه آگروفود 2016

شرکت پاک فن با نزدیک به نیم قرن سابقه،افتخار میزبانی شما را در بیست و سومین رویداد مهم در صنعت غذا و کشاورزی که در محل نمایشگاه های بین المللی برگزار می شود دارد. منتظر دیدار شما 10 الی 13 خرداد 95 در سالن 38 غرفه 38b.22.4 هستیم اطلاعات دستگاه های تخصصی آزمایشگاهی از مشهورترین برند های دنیا توسط کارشناسان فنی ما در اختیار شما قرار میگیرد.

نمایشگاه ایران پلاست

دهمین نمایشگاه ایران پلاست 25 الی 29 فروردین در محل دایمی نمایشگاه های تهران برگزار شد. کمپانی Brabender با همراهی شرکت پاک فن نماینده انحصاری کمپانی برابندر به مدت 40 سال در ایران در این نمایشگاه حضور یافت . دستگاه plastograph Ec به همراه Mixer در غرفه به نمایش گذاشته شد. علاقمندان و متخصصین از مراکز مختلف تولیدی ،دانشگاهی و تحقیقاتی از غرفه بازدید به عمل آوردند.

سمینار تخصصی کنترل کیفی آرد

دومین سمینار تخصصی اهمیت کنترل کیفی آرد و کاربرد دستگاه های تخصصی آزمایشگاهی توسط شرکت پاک فن با حضور متخصصین کمپانی برابندرآلمان در تهران برگزار گردید.
این سمینار با حضور اساتید برجسته صنعت آرد و نان،متخصصین و کارشناسان این صنعت،متخصصین ارگان های دولتی صاحبان و کارشناسان کارخانجات آرد و… جلوه ای علمی و تخصصی بر خود داشت.