آنالیز گندم با دستگاه NIT

دستگاه آنالیز گندم SpectraAlyzer GRAIN NEO راه حل ایده آل برای اندازه گیری رطوبت، پروتئین، چربی/روغن، خاکستر و سایر پارامترهای کیفی در دانه ها ، غلات، دانه های روغنی و آرد است.

مدل جدید دستگاه آنالیز گندم pectraAlyzer GRAIN NEO دارای یک نقاله پیچی جدید برای تغذیه نمونه و تخلیه خودکار انواع دانه ها است که برای آنالیز انواع گوناگون دانه های غلات کامل و دانه های روغنی بدون نیاز به آسیاب یا آماده سازی نمونه قابل استفاده است.
به منظور تجزیه و تحلیل نمونه های پودری، به عنوان مثال آرد گندم، یک ماژول آرد اختیاری به عنوان لوازم جانبی اضافی موجود است SpectraAlyzer GRAIN NEO مجهز به یک ماژول وزن آزمایشی بر حسب وزن بوشل، وزن هکتولیتر یا وزن مخصوص برای تعیین نسبت حجم به وزن نمونه ها است. تصاویر دیجیتال نمونه های تجزیه و تحلیل شده را می توان با واحد پردازش تصویر یکپارچه ، پردازش و مستقیماً مشاهده کرد.

SpectraAlyzer GRAIN NEO با یک نرم‌افزار مجهز به صفحه نمایش لمسی شیشه‌ای PCAP و صفحه نمایش رنگی TFT با رزولوشن 1280×800 پیکسل کنترل می‌شود که با صفحه نمایش 12.1 اینچی و روشنایی بالا، عملکرد لمسی و قابلیت مشاهده نتایج تستهای قبلی بهینه شده است.

نتایج به‌ دست‌آمده را می‌توان مستقیماً به سیستم‌های ERP مرتبط کرد و نیاز به مدیریت و بایگانی دستی داده‌ها را از بین برد.همه اینها SpectraAlyzer GRAIN NEO را به انتخابی ایده آل برای آزمایش سریع و دقیق غلات کامل تبدیل می کند. این دستگاه ابزاری کاربردی برای کشاورزان، محققان،تولید کنندگان آرد، دانه های روغنی و…می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

WWW.pak-fan.com
Tel.: 021-88676840