مشتری را تصور کنید به داروخانه‌ای می‌رود و به دنبال کرم جدیدی می‌گردد تا دست‌هایش را نرم نگه دارد. این محصولات اطلاعاتی جز بسته‌بندی و قیمت ندارند، بنابراین همان مارکی را انتخاب می‌کنند که روی صورت خود استفاده می‌کنند. آن‌ها بیرون می‌آیند و مقداری از لوله را با فشار طبیعی خود فشار می‌دهند و کف دستشان پر از کرم بسیار نازک و آبکی می‌شود که به نظر می‌رسد هیچ کاری برای رفع خشکی ندارد. مشتری ناامید و دلیلی که شرکت لوازم آرایشی باید داشته باشد. قبل از اینکه کرم خود را برای فروش عرضه کنند، از آنالیز فیزیکی روی کرم خود استفاده کردند.

در این مطلب با دستگاه های آنالیز لوازم آرایشی بهداشتی و دلیل استفاده از آنها خواهیم پرداخت.

تجزیه و تحلیل فیزیکی لوازم آرایشی بهداشتی

قرار دادن لوازم آرایشی در معرض آزمایش تجزیه و تحلیل فیزیکی، که اغلب با آزمایش شیمیایی همراه است، اندازه‌گیری هر خاصیت فیزیکی است که می‌تواند برای یک محصول آرایشی مهم باشد. می‌توان آن را روی مواد اولیه خام یا برای تشخیص تفاوت بین فرمولاسیون احتمالی یک محصول جدید یا حتی در کنترل کیفیت پس از عرضه محصول به بازار استفاده کرد.

سیستم‌های میکرو پایدار پاسخ‌های بسیاری از مشکلات تحلیل فیزیکی را دارند و تلاش می‌کنند پازل‌های جدیدی را که ممکن است داشته باشید حل کنند. استفاده از یک تحلیلگر بافت، عدم قطعیت آزمایش انسانی را از بین می‌برد.

پانل‌های حسی بسیار ارزشمند هستند اما تنها زمانی که داده‌های آن‌ها با اندازه‌گیری‌های فیزیکی کمی مرتبط باشد. ماشین‌ها اطلاعات قابل تکراری را ارائه می‌کنند که روز به روز تغییر نمی‌کند، و بسیار مهم است که این داده‌ها در دسترس باشند.

برند‌های مراقبت از پوست ممکن است یک تست فشرده‌سازی ساده را برای جلوگیری از سفت شدن اسفنج‌ها برای تمیز کردن ملایم، یا دستگاه پخش‌پذیری برای بررسی قوام کرم، حل مشکل ذکر شده در بالا، یا حتی استفاده از نمونه‌های پوست مصنوعی در اصطکاک افقی بی‌ارزش بدانند. ریگ برای انجام تجزیه و تحلیل کامل از عمل مالیدن کرم بین یک جفت دست.

اثبات ادعا‌های لوازم آرایشی با کمک اندازه‌گیری بافت

دستگاه های آنالیز لوازم آرایشی بهداشتی

یکی از حوزه‌های جالب این موضوع، تست اثربخشی است که به سازنده می‌گوید یک محصول تا چه حد به استفاده مورد نظر خود عمل کرده است.

مشتریان نسبت به تولیدکنندگان که از برچسب‌ها استفاده می‌کنند تا آن‌ها را وسوسه کنند تا محصول خود را وسوسه کنند، محتاط هستند – نرم‌کننده‌ای که می‌گوید “مو‌ها پس از اولین استفاده سه برابر تقویت می‌شوند” اگر مشتریان شروع به استفاده از آن کنند و تفاوتی با مو‌هایشان پیدا نکنند، فروش خوبی نخواهد داشت.

اخبار این روز‌ها با هزاران سایت بررسی لوازم آرایشی و فروشگاه‌های آنلاین به سرعت در حال حرکت است و محصولاتی که نتوانند ادعا‌های خود را برآورده کنند، نمره ضعیفی خواهند گرفت. سازندگان می‌توانستند یک آزمایش خمیدگی ساده روی نمونه‌های موی تحت درمان با نرم‌کننده‌شان انجام دهند و قبل از اینکه خیلی دیر شود، اشتباه خود را پیدا کنند.

توسعه روش‌هایی برای اندازه‌گیری اثر لوازم آرایشی با افزایش فشار بر شرکت‌های لوازم آرایشی برای ارائه شواهد محکم برای حمایت از ادعا‌های محصول انجام می‌شود. ادعا‌های مربوط به محصولات آرایشی و بهداشتی باید برای محافظت از مصرف‌کننده در برابر تبلیغات نادرست اثبات شود.

ادعا‌های نادرست برای مصرف‌کننده منصفانه نیست و منجر به شک و تردید نسبت به ادعا‌های همه شرکت‌های آرایشی و بهداشتی می‌شود، نه فقط آن‌هایی که توانایی‌های محصولات خود را اغراق کرده‌اند، و بنابراین به سایر شرکت‌هایی که سخت تلاش می‌کنند تا کارایی محصولات خود را تضمین کنند نیز مورد بی‌اعتمادی قرار خواهند گرفت.

استفاده قبلی از ترکیبات خاص یا رفتار فرمولاسیون‌ها معرف ویژگی‌های یک فرمول جدید یا متفاوت نیست و بنابراین خواندن ادبیات کافی نیست.

یک تست اثربخشی همیشه باید نماینده کاربرد واقعی باشد. استفاده از یک فرآیند پیچیده مانند مالیدن کرم به صورت ممکن است دشوار باشد، به همین دلیل است که آزمایش مبتنی بر مصرف‌کننده مفید است.

نتیجه هر آزمایش باید در شرایط دنیای واقعی که در آن محصول استفاده می‌شود رخ دهد. به عنوان مثال، اگر یک ژل مو در آزمایشگاهی که دما و رطوبت به خوبی کنترل می‌شود، موخوره را کاهش می‌دهد، به این معنی نیست که در هنگام استفاده واقعی توسط مشتری در یک روز بادی، در آب و هوای گرم و مرطوب و در یک کشور برفی با گرمایش هوای گرم زیاد عملکرد خوبی دارد.

برای معتبرتر ساختن یک ادعا، شرایط دنیای واقعی باید تا حد امکان تقلید شوند و طیفی از شرایط باید آزمایش شوند. روش تست باید به اندازه کافی قابل اعتماد باشد که بتوان آن را چندین بار تکرار کرد و همیشه نتیجه یکسانی را به ارمغان آورد.

این در تست‌های ماشینی بسیار ساده‌تر از بین پانل‌های حسی مختلف است. کنترل تست نیز باید در نظر گرفته شود. به عنوان مثال، اگر یک نرم‌کننده مو با خاصیت جدید در حال آزمایش است، آیا مو‌هایی که با نمونه حالت‌دهنده درمان شده است باید با مو‌هایی که فقط با شامپو شسته شده‌اند یا مو‌هایی که با نرم‌کننده معمولی درمان شده‌اند مقایسه شود.

با افزایش فشار بر شرکت‌های لوازم آرایشی برای اثبات ادعا‌های خود با شواهد محکم، انگیزه آزمایش اثربخشی لوازم آرایشی سال به سال افزایش می‌یابد. برخی از محصولات با فشار بیشتری نسبت به سایرین مواجه هستند – به ویژه معکوس شدن پیری صورت منطقه حساسی است که ارزیابی ابزاری آن دشوار است.

یک ابزار فقط می‌تواند یک یا چند ویژگی مکانیکی را اندازه‌گیری کند، اما بافت و اثرات مرتبط با آن مانند مرطوب کردن پوست یا نرمی مو به تعریف مصرف‌کننده از این ویژگی‌ها و همچنین تجربه قبلی آن‌ها با سایر مرطوب‌کننده‌ها بستگی دارد و در نهایت به این بستگی دارد. ترکیب پوست خاص و شرایط زندگی آن‌ها.

برای غلبه بر این مشکلات، نکته کلیدی این است که طیف وسیعی از مصرف‌کنندگان را بر روی یک پنل حسی نمونه‌برداری کنید، تمام شرایطی که ممکن است محصول با آن مواجه شود را آزمایش کنید و همچنان بر محصول پس از عرضه به بازار و واکنش مصرف‌کنندگان خریدار نظارت کنید.

دستگاه های آنالیز لوازم آرایشی بهداشتی

پیشرفت‌های جزئی که برای عملکرد محصولات آرایشی بسیار مهم هستند، نیازمند آزمایش‌های دقیقی هستند تا اطلاعات قطعی ارائه شود. این مقاله استفاده از آزمایش فیزیکی برای لوازم آرایشی با کیفیت بالا، روش‌هایی برای کمک به اثبات ادعا‌ها، آزمایش پایداری و پیش‌بینی ماندگاری و در نهایت تست‌هایی برای اطمینان از استاندارد بالا بودن بسته‌بندی را پوشش می‌دهد.

اکسپوننت برای این نوع آزمایش بسیار ارزشمند است زیرا پروژه‌های استاندارد را می‌توان ذخیره کرد تا هر مجموعه از تنظیمات تست را با فشار یک دکمه بارگیری کند، همراه با تجزیه و تحلیل خودکار داده‌ها و تولید گزارش.

طیف گسترده‌ای از استاندارد‌های بین‌المللی را نیز می‌توان در نرم‌افزار تعبیه کرد. از آنجایی که داده‌ها به صورت گرافیکی در زمان واقعی بر روی صفحه نمایش داده می‌شوند، مجموعه تحلیلگر‌های بافت به همراه نرم‌افزار متخصص آن‌ها برای استفاده در کنترل کیفیت‌ایده‌آل است.

برای اطلاع از اینکه چگونه می‌توانیم با مجموعه سفارشی محصولات آرایشی و تست بسته‌بندی به شما در بهبود رضایت مشتری و کاهش ضرر کمک کنیم، امروز با Stable Micro Systems صحبت کنید.