امروزه دستگاه اندازه‌گیری واتراکتیویته در صنایع آرایشی بهداشتی موجب بالا رفتن کیفیت لوازم آرایشی در جهان شده است. در سال 2023، انتظار می‌رود که شاهد یک روند بزرگ در سراسر جهان باشیم: پایداری! این رخداد با متعهد شدن شرکت‌های لوازم آرایشی به استفاده از تجهیزات مدرن و مواد تشکیل دهنده گیاهی و طبیعی رخ خواهد داد.

مصرف‌کنندگان شروع به در نظر گرفتن پایداری به عنوان یک نیاز اخلاقی به نفع خود و محیط زیست کرده‌اند. تقاضای فزاینده برای محصولات پایدارتر و همچنین ویژگی‌های تجدیدپذیر مواد خام طبیعی، یک تطابق کامل برای آوردن زیبایی در قفسه‌های ما هستند.

پایداری میکروبی در محصولات آرایشی با استفاده از هموکتانت های طبیعی

محبوبیت اسید‌های آرایشی به عنوان ماده اصلی فعال یا مواد تشکیل دهنده درفرمولاسیون کلی محصولات آرایشی همچنان افزایش می‌یابد. اسید‌ها در فرمولاسیون تطبیق‌پذیری دارند و می‌توانند لایه‌برداری ملایم، روشن‌کننده، کمک به مبارزه با آکنه و موارد دیگر را فراهم کنند. اسید آزلائیک مورد علاقه متخصصان پوست است و به دلیل اثربخشی و ملایمت آن برای انواع پوست، تقاضای مصرف‌کنندگان در حال افزایش است.

اسید آزلائیک یک فوق ستاره مراقبت از پوست چند منظوره است که بسیاری از نگرانی‌های پوستی را برطرف می‌کند. در واقع، فرمول‌های حاوی غلظت‌های ۱۰ درصد آزلائیک اسید یا کمتر می‌توانند عیوب قابل مشاهده در پوست را بهبود بخشند، رنگ پوست کدر را روشن کنند و مزایای ضد پیری قوی ارائه دهند. در حالی که تولید فرمولاسیون مناسب با اسید آزلائیک گاهی اوقات می‌تواند مشکل باشد.

طراحان محصولات آرایشی با چالش‌های بیشتری نسبت به قبل مواجه هستند، زیرا مشتریان همچنان انتظار محصولاتی با عملکرد بالا با مواد غیر شیمیایی ( Clean label)، پایدار و کارآمد دارند. از طریق بازنگری روش‌های استفاده از هر دو ماده طبیعی یا مواد مصنوعی پایدار، فرمول‌ساز‌ها می‌توانند بهترین محصولات مراقبت پوستی را به مصرف‌کنندگان ارائه دهند.

فعالیت آبی به طور معمول علت رشد میکروبی است. این معیار اندازه‌گیری آب غیر محدود در یک محصول است و محدود کردن آن شرایط را برای رشد میکروبی بالقوه کنترل می‌کند. به همین دلیل، کاهش فعالیت آبی در فرمول‌ها با استفاده از عوامل اتصال دهنده آب می‌تواند به عنوان یک استراتژی حفظ و ماندگاری محصول عمل کند.

دستگاه اندازه‌گیری واتراکتیویته

محققان ترکیبی از هموکتانتهای طبیعی سدیم لاکتات، پروپاندیول، اریتریتول، بتائین و سدیم PCA را برای کاهش فعالیت آبی امولسیون‌های o/w با استفاده از سطوح استفاده ایمن توصیه شده توسط Cosmetic Ingredient Review استفاده کردند. امولسیون‌ها برای پایداری میکروبی آزمایش چالش شدند و در یک مطالعه تصادفی کنترل‌شده برای اثرات پوستی مورد ارزیابی قرار گرفتند.

به گفته محققان، برای اولین بار، این رویکرد با استفاده از یک استراتژی کاهش فعالیت آبی برای بهبود پایداری میکروبی یک فرمول با تأثیر مثبت بر عملکرد طبیعی پوست نشان داده شد. این یک استراتژی جایگزین، طبیعی و مدرن با تأثیر مثبت بر پوست و امکان جایگزینی نگهدارنده‌های معمولی را ارائه می‌دهد.

دستگاه اندازه‌گیری واتراکتیویته محصول نوازینا سوئیس!

دستگاه اندازه‌گیری واتراکتیویته محصول نوازینا سوئیس، مناسب برای تعیین واتراکتیویته در آزمایشگاه‌های تضمین و کنترل کیفی شرکت‌های غذایی و دارویی می‌باشد. دستگاه اندازه‌گیری واتراکتیویته محصول نوازینا سوئیس ابزار اندازه‌گیری فوق‌العاده برای اندازه‌گیری و مستندسازی واتر اکتیویته بدون زحمت و بدون نگرانی می‌باشد.

دستگاه اندازه‌گیری واتراکتیویته محصول نوازینا سوئیس با استاندارد‌های AOAC، ISO، USP و سایر استاندارد‌های بین‌المللی نیز مطابقت دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دستگاه اندازه‌گیری واتراکتیویته با ما تماس بگیرید.