شركت پاك فن با نزدیک به نیم قرن تجربه و سابقه همكاری با مجرب‌ترین كارشناسان داخلی، اساتید دانشگاه و معروفترین كارشناسان خارجی و با داشتن همکاری و نمایندگی انحصاری از مشهورترین كمپانی‌های دنیا در موارد گوناگون از جمله دستگاه های صنایع غذایی مانند:

  1. برابندر (Brabender) آلمان
  2. نوازینا (Novasina)سوئیس
  3. دیكی جان(Dickey – John) اروپا
  4. اسوان تك (Swanteck) فرانسه
  5. استیبل می‌كروسیستم( (StableMicrosystemsانگلستان
    زوتک (Zeutec) آلمان
  6. تیوز آلمان (Tews)
  7. اسکولابور سوئیس(Esco Labor )

در بخش‌های مختلف فعالیت داشته و با داشتن امكانات بسیار وسیع، كادر فنی قوی و ارتباط دائمی با معروف‌ترین كمپانی‌ها و مراكز علمی و فنی جهان در زمینه‌های زیر جهت همكاری با صنایع، مراكز تحقیقاتی، دانشگاه‌ها و آزمایشگاه‌های كشور آمادگی كامل دارد و طی چندین سال فعالیت و همكاری با صنایع، دانشگاه‌ها و مراكز تحقیقاتی كشور توانایی بالای خود را نشان داده است.

دستگاه های صنایع غذایی شرکت پاک فن

اطلاعات مختصر در مورد کمپانی‌هایی که نمایندگی دستگاه های صنایع غذایی و دیگر محصولات انحصاری آن‌ها در ایران بعهده شرکت پاک فن می‌باشد:

۱- كمپانی برابندر آلمان (Brabender)

دستگاه های صنایع غذایی

كمپانی برابندر كه در سال ۱۹۲۳ تأسیس شده است با بیش از هشتاد سال سابقه مشهورترین و تنها كمپانی در جهان است كه كلیه دستگاه های صنایع غذایی لازم جهت آزمایش غلات و فرآورده‌های آن طبق استاندارد بین‌المللی مانند AACC امریكا، ICC اروپا و ISO بین‌المللی و استاندارد اروپا را ساخته و در تمام كشور‌های جهان مورد استفاده كارخانجات، آزمایشگاه‌ها، مراكز تحقیقاتی دانشگاه‌ها می‌باشد.

این دستگاه های صنایع غذایی شامل فارینوگراف، اکستنسوگراف، آمیلوگراف، آسیاب سدیمات جهت آزمون زلنی، رطوبت سنج،…. می‌باشد.
سابقه همکاری و نمایندگی انحصاری این کمپانی با شرکت پاک فن به ۴۰ سال رسیده است.

۲- كمپانی دیكی جان امریكا ( Dickey – John )

كمپانی دیكی جان اولین طراح و سازنده دستگاه NIR آنالیز دقیق و سریع در جهان است كه بطور بسیار گسترده در بازار جهان عرضه شده است و سال‌ها است مورد استفاده كارخانجات، آزمایشگاه‌ها، مراكز تحقیقاتی می‌باشد و بالاترین فروش دستگاه NIR در جهان را دارد.

۳- كمپانی نوازینا سوئیس (Novasina)

دستگاه های صنایع غذایی

این كمپانی مشهور سازنده دستگاه‌های پیشرفته اندازه‌گیری واتر اكتیویته Water Activity یا فعالیت آبی جهت تعیین زمان ماندگاری مواد غذایی مانند كیك، كلوچه، نان و غیره می‌باشد كه مورد استفاده کارخانجات، سازمان‌های دولتی و مراکز تحقیقاتی تاکنون مدل‌های مختلف دستگاه های صنایع غذایی اندازه‌گیری واتر اکتویته ساخت این کمپانی، در ایران به کارخانجات، اداره استاندارد‌ها، سازمان غله دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی و.. تحویل شده و با کنترل دقیق واتر اکتیویته توسط این دستگاه های صنایع غذایی، زمان ماندگاری محصولات تا چندین ماه افزایش یافته است.

4-کمپانی استیبل میکروسیستم (StableMicroSystems) انگلستان

با توجه به اهمیت و گسترش سنجش و آنالیز بافت یا تکسچر آنالایزر كمپانی معروف ((StableMicroSystems انگلستان معروفترین سازنده دستگاه‌های بسیاردقیق و پیشرفته سنجش و آنالیز بافت (Texture Analyzer) در جهان می‌باشد. سال‌ها است دستگاه‌های ساخت این کمپانی معروف در كشور‌های مختلف مورد استفاده صنایع، آزمایشگاه‌ها، دانشگاه‌ها و مراكز تحقیقاتی می‌باشد و با استفاده از این دستگاه‌ها جهت سنجش و آنالیز بافت و كنترل مواد در مراحل مختلف تولیدو کنترل کیفی، کیفیت محصولات را به بالاترین حد كیفیت ارتقا داده كه مورد استقبال و رضایت كامل مصرف كنندگان در همه سطوح قرار گرفته است.

سنجش و آنالیز بافت (Texture) مواد و محصولات غذایی، داروئی، آرایشی، شیمیایی و بسیاری از محصولات صنعتی دیگر امروز درتمام جهان اهمیت فوق‌العاده‌ای پیدا نموده است و بدون سنجش و آنالیز آن‌ها نمی‌توان محصولات با كیفیت خوب و ثابت تولید نمود.

جهت تولید محصولات باكیفیت بالا، ثابت و استاندارد می‌بایستی مواد اولیه، جریان مواد در فرآیند تولید و بسته‌بندی و محصولات نهایی مورد سنجش و آنالیز بافت آن‌ها قرارگرفته و تحت كنترل دقیق باشد.

5- کمپانی زوتک (Zeutec) آلمان

این کمپانی در زمینه ساخت دستگاه‌های NIR جهت صنایع مختلف غذایی بخصوص آرد و غلات، صنایع شیمیایی، صنایع داروئی و آرایشی و… می‌باشد. این دستگاه‌ها بسیار دقیق و پیشرفته بوده و تمام مراحل اپراتوری و کالیبراسیون توسط نرم‌افزار انجام می‌گیرد.

6-کمپانی مولن شیمی (Muhlen Chemie) آلمان

دستگاه های صنایع غذایی

این کمپانی با قدمت نزدیک به ۱۰۰ سال یکی از تولید‌کنندگان آنزیم در سراسر دنیا می‌باشد که تولید انواع آنزیم‌های آرد و نان مانند آلفاآمیلاز، گلوکزاکسیداز، لیپاز، همی سلولاز و تکیبات مختلف آنزیمی با کیفیت بالا تولید این کمپانی می‌باشد.